#1. Κατά την μεθόρμιση ενός σκάφους από μια ράμπα, γλίστρα, που βρίσκεται κοντά σε πλαζ:
#2. Πριν τον απόπλου βεβαιωνόμαστε:
#3. Βραχύς συριγμός είναι αυτός που διαρκεί:
#4. Ο Διεθνής Κανονισμός προς Αποφυγή Συγκρούσεων στη θάλασσα (Δ.Κ.Α.Σ) έχει εφαρμογή:
#5. Κατά τον κατάπλου σε θέση ελλιμενισμού ο χειριστής οφείλει:
#6. Ένα αλιευτικό πλοίο που αλιεύει με γρίπο (ή χωρίς) οφείλει να επιδεικνύει κατά την ημέρα:
#7. Ο Διεθνής Κανονισμός προς Αποφυγή Συγκρούσεων στην θάλασσα (Δ.Κ.Α.Σ) ισχύει:
#8. Ένα αλιευτικό πλοίο που αλιεύει με κυκλικά δίχτυα (γρι-γρι) και κινείται, πρέπει να επιδεικνύει τους εξής φανούς κατά τη νύκτα:
#9. Όταν βρισκόμαστε με το σκάφος μας σε θαλάσσιο δίαυλο ή διάδρομο:
#10. Ένα προσαραγμένο πλοίο οφείλει να φέρει κατά τη διάρκεια της ημέρας:
#11. Ένα αλιευτικό πλοίο που αλιεύει με γρίπο (μηχανότρατα) πρέπει να φέρει τους εξής φανούς κατά τη νύκτα, ενώ το μήκος του δεν ξεπερνά τα 50 μέτρα και κινείται:
#12. Κάθε αγκυροβολημένο πλοίο οφείλει να επιδεικνύει κατά την νύκτα:
#13. Σε περίπτωση αμφιβολίας ο κίνδυνος σύγκρουσης θα θεωρείται:
#14. Περίβλεπτος φανός είναι:
#15. Το μπούκωμα της μηχανής (αργή κίνηση του σκάφους παρότι ο κινητήρας δουλεύει στι φουλ) οφείλεται:
#16. Που δεν συνιστάται να αγκυροβολούμε;
#17. Οι φάροι ή φανοί ή φανάρια χρησιμεύουν:
#18. Η κλίμακα 6 Μποφόρ είναι:
#19. Τρεις βραχείοι συριγμοί σημαίνουν:
#20. Ο Διεθνής Κανονισμός προς Αποφυγή Συγκρούσεων στην θάλασσα (Δ.Κ.Α.Σ) ισχύει:
Finish