#1. Τραμουντάνα είναι ο άνεμος:
#2. Όταν πλέουμε με το σκάφος μας εντός διαύλου ή στην είσοδο του λιμένα:
#3. Το σήμα κινδύνου που εκπέμπεται από το ραδιοτηλέφωνο ή το VHF αποτελείται από:
#4. Ένα αλιευτικό πλοίο που αλιεύει με γρίπο (μηχανότρατα) πρέπει να φέρει τους εξής φανούς κατά τη νύκτα, ενώ το μήκος του δεν ξεπερνά τα 50 μέτρα και κινείται:
#5. Στους δίχρονους εξωλέμβιους κινητήρες πρέπει:
#6. Ο όρος εν Πλω σημαίνει:
#7. Ο Διεθνής Κανονισμός προς Αποφυγή Συγκρούσεων στην θάλασσα (Δ.Κ.Α.Σ) ισχύει:
#8. Προσαραγμένο πλοίο που το μήκος του είναι πάνω απο 50 μέτρα φέρει κατά τη νύκτα τους εξής φανούς:
#9. Ένα μηχανοκίνητο πλοίο μήκους κάτω των 50 μέτρων όταν ταξιδεύει πρέπει να επιδεικνύει:
#10. Πλοίο το οποίο υποχρεούται να διασχίσει λωρίδα θαλάσσιας κυκλοφορίας:
#11. Μακρός συριγμός είναι αυτός που διαρκεί:
#12. Κάθε πλοίο ανά πάσα στιγμή θα πρέπει:
#13. Σορόκος είναι ο άνεμος:
#14. Τρεις βραχείοι συριγμοί σημαίνουν:
#15. Η πλωτή άγκυρα συνιστάται:
#16. Ο Γρέγος είναι άνεμος:
#17. Η εκτόξευση / πυροδότηση των φωτιστικών σημάτων κινδύνου γίνεται:
#18. Η κλίμακα 5 Μποφόρ είναι:
#19. Όταν πρόκειται για μηχανή που δεν χρησιμοποιείται έστω και για λίγο χρόνο:
#20. Εφόσον στο σκάφος έχετε VHF ή ραδιοτηλέφωνο και έχετε επέλθει σε κατάσταση ανάγκης ή κινδύνου:
Finish