#1. Ένα ακυβέρνητο πλοίο οφείλει να φέρει κατά τη διάρκεια της ημέρας:
#2. Ένα μηχανοκίνητο πλοίο μήκους άνω των 50 μέτρων όταν ταξιδεύει πρέπει να επιδεικνύει:
#3. Κάθε πλοίο ανά πάσα στιγμή θα πρέπει:
#4. Οποιαδήποτε μεταβολή πορείας ή αλλαγή ταχύτητας επιχειρείται για να αποφευχθεί μια σύγκρουση πρέπει να είναι:
#5. Η κυκλοφορία θαλάσσιων μοτοποδηλάτων των HOVERCRAFT απαγορεύεται:
#6. Ένα μηχανοκίνητο πλοίο μήκους κάτω των 50 μέτρων όταν ταξιδεύει πρέπει να επιδεικνύει:
#7. Αν κατά τη διάρκεια της νύκτας παρουσιασθεί κάποιο πρόβλημα και το σκάφος περιέλθει σε κατάσταση ανάγκης ή κινδύνου, συνεγείρουμε τα παραπλέοντα πλοία ή τους ευρισκόμενους στη ξηρά:
#8. Υπήνεμη πλευρά (Σταβέντο) είναι:
#9. Τρεις βραχείοι συριγμοί σημαίνουν:
#10. Αυτοί που χειρίζονται ταχύπλοα σκάφη οφείλουν:
#11. Αν κατά τη διάρκεια του ταξιδιού (πλου) ο καιρός αρχίσει σιγά σιγά ή ξαφνικά να επιδεινώνεται, εκτός των άλλων ενεργειών ο χειριστής οφείλει:
#12. Πριν τον απόπλου βεβαιωνόμαστε:
#13. Ένα αλιευτικό πλοίο που αλιεύει με γρίπο (ή χωρίς) οφείλει να επιδεικνύει κατά την ημέρα:
#14. Βάθος είναι:
#15. Όταν πρόκειται για μηχανή που δεν χρησιμοποιείται έστω και για λίγο χρόνο:
#16. Κάθε ιστιοφόρο πλοίο θα απομακρύνεται από την πορεία:
#17. Το καπνογόνο έχει χρώμα:
#18. Κατά τη διάρκεια του πλου:
#19. Η γνώση του δελτίου καιρού που ισχύει στη περιοχή πλεύσης κρίνεται ως:
#20. Που δεν συνιστάται να αγκυροβολούμε;
Previous
Finish