#1. Κατά τη διάρκεια του πλου:
#2. Όταν πρόκειται να αποπλεύσουμε από έναν όρμο ο χειριστής οφείλει:
#3. Αυξομείωση στροφών της μηχανης κατά τη λειτουργία της (σκορτσαρίσματα) παρουσιάζεται συνήθως:
#4. Η πρωταρχική αιτία του ανέμου είναι:
#5. Περίβλεπτος φανός είναι:
#6. Πορτολάνα είναι:
#7. Ένα μηχανοκίνητο πλοίο μήκους άνω των 50 μέτρων όταν ταξιδεύει πρέπει να επιδεικνύει:
#8. Πλοίο το οποίο υποχρεούται να διασχίσει λωρίδα θαλάσσιας κυκλοφορίας:
#9. Οποιοσδήποτε χειρισμός γίνεται για να αποφευχθεί μια σύγκρουση πρέπει ανάλογα με τις συνθήκες της περίπτωσης:
#10. Οι φανοί των πλοίων πρέπει να ανάβουν:
#11. Αν κατά τη διάρκεια του ταξιδιού (πλου) ο καιρός αρχίσει σιγά σιγά ή ξαφνικά να επιδεινώνεται, εκτός των άλλων ενεργειών ο χειριστής οφείλει:
#12. Σορόκος είναι ο άνεμος:
#13. Το ναυτικό μίλι είναι μονάδα μέτρησης:
#14. Όταν οδηγούμε το σκάφος μας πίσω από τα σκάφη που έλκουν σκιέρς:
#15. Ένα ναυτικό μίλι στη θάλασσα ισούται:
#16. Ένα μηχανοκίνητο πλοίο μήκους κάτω των 50 μέτρων όταν ταξιδεύει πρέπει να επιδεικνύει:
#17. Ο όρος Προσαραγμένο Πλοίο σημαίνει:
#18. Κλίμακα μήκους είναι:
#19. Κόμβος είναι μονάδα μέτρησης:
#20. Ένα ακυβέρνητο πλοίο οφείλει να επιδεικνύει κατά τη νύκτα:
Previous
Finish